2007-06-03

Ännu en riktig sommardag!

I morse när jag vaknade var det otroligt fint väder ute igen. Det känns som om jag blir alltmer hoppfullt inställd till den kommande sommaren (läs: semestern). Bestämde mig för att gå en sväng på stan, och sedan på en utställning på Arbetets museum som jag gärna ville se. Väl utomhus ändrade jag mig helt, och satte mig istället i parken vid konstmuseet och läste i solen. Mmmm.......

När jag kom hem, helt urlakad efter utomhusvistelsen, var det den vanliga söndagslunken: plocka lite, städa åt svinen, gå en sväng till förrådet, valla Danny en sväng på Kungsgatan. Det är det bästa med söndagar - det är legitimt att lata sig ordentligt. Har läst ut en bok, och ska nu sätta mig och spela lite spel. "Jäs", kort och gott.

Bifogar en bild på Bianca. Scenen är som följer: hon ligger och sover såååå gott, det är nästan så att man hör hur hon snarkar. Sen sträcker matte fram kameran för att få en söt bild på en sjusovande gris, och vips så vaknar vita grisen och tror att hon ska få mat. Därav den den nyfikna nosframsträckningen.