2007-02-18

Dagen efter...

... Sigla och Erres inflyttningspartaj. Trevliga människor, och guckor som ej var av denna världen. (Jag väntar tålmodigt på recept.) Musiken var såklart bra också, och jag fick med mig kvällens hottaste DJ hem. (Danny alltså.)

Det visade sig att jag hade några bilder på Blankan i kameran, som jag visade för en fröken på festen. Hon såg mäkta förvånad ut, och sa "Det där är ju inte ett vanligt marsvin. Det ser ju ut som en apa!" Jag blev lika förvånad jag. Inte såg jag någon apa på kortet - bara mitt albinosvin. Men, ja, om man inte ser ögonen och öronen, utan tror att grisens näsborrar är ögonen, som fröken trodde, då är det ju lite ap-likt. Kanske... Kolla själv; håll ett finger över vita grisens ögon och öron på bilden till höger.

Apa eller inte apa - det är frågan!