2007-05-31

Segt idag

Idag har det varit jobbigt. Allt har bara lagt sig på en stoooor hög:
1. I natt vaknade jag två gånger, helt i onödan. Gäääsp!
2. Efter att äntligen ha somnat, vaknade jag i morse av en fruktansvärd mardröm. Jag vill inte ens tänka på den, men den innehöll bland annat en sketastor svart skalbagge med stora spindelben. På ryggen hade den små ben som var metallkroksförsedda som sprattlade på det mest otäcka sätt, och så hade en en lång, platt, taggig svans. och så sprang den jättefort. Den var ute efter mig!
3. Efter att ha gått ner till cykelförrådet, för att kunna cykla till jobbet, kom jag på att jag glömt min mp3-spelare. Så det vara bara att gå upp för alla trappor igen. Efter att ha gått ner igen, och hämtat ut cykeln tryckte jag på "on" och fick till svar att batteriet var slut.
4. Ungarna på jobbet är stressade över att terminen snart är slut, och de tar gärna ut sin frustration på sin lärare.
5. Träning efter jobbet.

Urgghhh... Nu sitter jag här med en stor, skön filt om mig och tycker synd om mig själv. Ska nog krypa till kojs snart, och läsa en bra bok istället. Det skulle iofs inte förvåna mig om jag skär mig på en av boksidorna.